Szybko, tanio i masz spokój

Twój pojazd to jedna z największych inwestycji. Dzięki okresowym przeglądom możesz zapewnić płynną pracę i uniknąć potencjalnego uszkodzenia silnika oraz kosztownych napraw. Wymiana oleju to najważniejsza czynność regularnej konserwacji pojazdu.

Jak często wymieniać olej?

Olej jest odpowiedzialny za smarowanie części silnika. Dlatego zalecamy przestrzeganie interwału zgodnie z tym co zalecają niezależne serwisy czyli co 12 miesięcy lub co 15000 km.

Nie wierz że Twój silnik przejedzie tzw. LongLife. Dawniej filtry oleju były 3 razy większe a teraz w nowoczesnych samochodach są malutkie a okresy pomiędzy wymianami magicznie urosły.

Regularna wymiana oleju i filtrów to niewielka cena za uniknięcie kosztownej naprawy silnika.

Wymiana oleju i filtra oleju
Wymieniaj co 15000 km
60 / zł
Cena nie zawiera kosztów oleju
Serwis obejmuje:
  • Spuszczanie starego oleju silnikowego
  • Uzupełnianie prawidłowego poziomu nowego oleju
  • Wymiana starego filtra oleju
  • Nowy korek spustowy oleju
  • Reset inspekcji olejowej

Kluczowe zalety usługi

Oddanie samochodu do regularnego serwisu pomoże Ci upewnić się, że wszystko działa prawidłowo, a także uniknąć problemów, zanim się pojawią.

Długie życie silnika

Sprawny i generalnie ma też dłuższą żywotność

Przyjazny dla Ziemi

Oleje utylizujemy w specjalistycznej firmie

Częste pytania

W zależności od marki samochodu czynność tą należy wykonywać według zaleceń producenta samochodu, przeważnie jest to co 15000 km lub co roku.

Czasami producent stosuje interwały wymiany tzw. Long Life - nie polecamy, silniki źle to znoszą.
Stosujemy szeroką gamę olejów oczywiście dobranych do konkretnego samochodu lub według życzenia klienta.

Przy wymianie oleju należy bezwzględnie wymienić filtr oleju.

  • Taki jaki przewiduje producent samochodu. Jeśli przewidział 5W30 należy taki lać przez całe życie pojazdu. To że silnik pobiera większą ilość oleju w wyniku awarii zmiana oleju na gęściejszy np. 10W40 w tym mu nie pomoże. Może i silnik będzie brał oleju mniej ale nie został stworzony do pracy na takim oleju.

Wymieniamy ponieważ w większości przypadków pozostawienie starego powoduje mikro nieszczelności i wycieki oleju. Czasami pomaga wymiana podkładki miedzianej lub aluminiowej ale u nas w zwyczaju jest wymiana kompletu.

Jeśli samochód nie jest wyposażony we wskazaniu na licznikach to pozostaje nam kontrola za pomocą miarki oleju. Przysłowiowy "bagnet" znajduje się w komorze silnika. Poziom oleju sprawdzamy gdy samochód stoi poziomo, rano lu po paru minutach po wyłączeniu silnika. Poziom powinien zawierać się pomiędzy minimum a maksimum.

W większości przypadków lejemy olej z beczek, przeważnie firmy Motul w każdej dostępnej klasyfikacji.

Na życzenie klienta zamawiamy każdy olej według życzeń.