Dobry mechanik w Krakowie - dobrze trafiliście.

Myślimy, że znaleźliście Państwo uczciwy serwis samochodowy.

Naprawa samochodów Kraków – to my – zapraszamy.

Na wstępie

Oto kilka zasad które od lat stosujemy w naszej firmie.

Gwarancja

Pisemna potwierdzona na protokole wydania.

Cenimy czas klienta

Wykonujemy usługi na czas

Nasze zasady

Klient zostawia samochód w naszym serwisie, a na potwierdzenie otrzymuje protokół przyjęcia. 

Jak dalej postępujemy? 

Po pierwsze, zawsze po zdiagnozowaniu usterki ustalamy z Klientem zakres prac oraz szacujemy koszty naprawy. Wykonujemy naprawę. 

Po drugie, na każdą naprawę udzielamy gwarancji.

Po trzecie, zawsze wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

Po czwarte i najważniejsze wszystkie podawane ceny to ceny brutto.

Podsumowując, staramy się być od początku otwarci i komunikatywni aby zmienić „opowieści” o nieuczciwych mechanikach. Uczciwy serwis samochodowy to nasz priorytet

Unikaj kosztownych napraw dokonując regularnych przeglądów.

Dzięki konserwacji i regularnym przeglądom możesz zapewnić płynną pracę silnika samochodu. Twój silnik to złożony system układów elektrycznych, skomplikowanych układów mechanicznych, a wszystkie one działają w wysokich temperaturach, abyś mógł jechać dalej.

Usterka w silniku?

Wiemy, że jest to zła wiadomość dla Ciebie, ale zawsze postaramy się dobrać odpowiedni sposób naprawy.

Usterka w zawieszeniu?

Umów się z nami na bezpłatny przegląd zawieszenia, a wykonamy go dla Ciebie codziennie pomiędzy 8:00 a 9:00 po wcześniejszym umówieniu się na określony termin.

Naprawa samochodów to nasze hobby.

Regularny przegląd
Przegląd powinien być wykonywany co 12 miesiecy lub co 15000 km
200,00
Przegląd zawiera:
  • Wymiana oleju silnikowego
  • Wymiana filtra oleju
  • Wymiana filtra powietrza
  • Wymiana filtra kabinowego
  • Wymiana filtra paliwa
  • nie zawiera części oraz kosztu oleju

Gwarantujemy uczciwy serwis samochodowy.

Sprzęgła 

  • wymiana tarcz sprzęgła
  • wymiana docisków sprzęgła
  • wymiana łożysk oporowych i wysprzęglików
  • wymiana kół dwumasowych

 Układ chłodzenia 

  • wymiana chłodnic
  • wymiana termostatów
  • wymiana pomp wody
  • wymiana płynu chłodzącego 

Zawieszenie 

  • układ kierowniczy
  • wymiana amortyzatorów
  • wymiana drążków stabilizatora
  • wymiana wahaczy
  • wymiana końcówek kierowniczych
  • naprawa przekładni kierowniczych (maglownic)
  • wymiana osłon przegubów 
  • geometria samochodu – sprawdzenie
  • geometria samochodu + regulacja zbieżności kół przednich
  • geometria samochodu + regulacja zbieżności i kątów kół przednich i tylnych

Układ hamulcowy 

  • Diagnostyka hamulców
  • Naprawa zacisków
  • Wymiana tarcz i klocków hamulcowych
  • Wymiana bębnów i szczęk hamulcowych
  • Regulacja i odpowietrzanie układu hamulcowego
  • Wymiana płynu hamulcowego
  • Zarabianie nowych przewodów hamulcowych 

Napęd pompy oleju VAG

  • regeneracja wałków wyrównoważających 2.0 TDI
  • wymiana imbusa na powiększony
  • swap pompy oleju z 2.0 TDI na 1.9 TDI
  • regeneracja napędu pompy oleju
  • regeneracja pompy oleju

Synchronizacja wałków rozrządu 

  • komputerowa diagnostyka synchronizacji wałków rozrządu
  • korekcja ustawień rozrządu
  • optymalizacja ustawień

Układy rozrządu

  • wymiana pasków
  • rolek napinaczy, pomp wodnych
  • kompleksowa wymiana całości rozrządu wraz z ustawieniami producenta
  • regulacja i komputerowa korekcja ustawień po wykonanej wymianie
  • BMW piszczy pasek przy rozruchu silnika – nie wymieniaj połowy osprzętu

Układ wydechowy

  • wymiana tłumików
  • wymiana katalizatorów
  • elementów elastycznych
  • diagnostyka i wymiana sond lambda
  • wymiana filtrów FAP/DPF
  • regeneracja, czyszczenie filtrów FAP/DPF
Naprawa silnika to dla nas żadne wyzwanie. Podejmujemy się trudnych wyzwań, gdzie inne serwisy nie dały rady.
 
Większość części do napraw kupujemy w dużych hurtowniach w Krakowie.
Do takich należy InterCars, Motorol, AutoPartner

Często zadawane pytania

Nie należy lekceważyć takich objawów. Czasami mechanik po wykonaniu wywiadu z właścicielem samochodu potrafi szybko zweryfikować usterkę póki nie przerodzi się w drogą do usunięcia awarię.

Nasz dział automechanika pomoże Ci w rozwiązaniu problemu.

Olej przekładniowy należy wymieniać co 60 000 km. Przestrzegając zaleceń producenta pojazdu dotyczących wymiany płynu przekładniowego, naprawdę chronisz swój pojazd przed możliwymi do uniknięcia (i kosztownymi) uszkodzeniami przekładni.

Jeśli Twój pojazd używa oleju syntetycznego, powinieneś go wymieniać co 12 miesięcy lub co 15000km.

Akumulatory samochodowe idealnie wytrzymują od 3 do 5 lat, w zależności od wielu czynników.

Aby zapewnić optymalną wydajność i konserwację, po prostu zleć sprawdzenie akumulatora przez technika podczas każdej wymiany oleju.

Pojechać na okręgowa stację na tzw. szarpaki i sprawdzić. Diagnosta powinien wskazać uszkodzony element. Oczywiście możemy to sprawdzić dla Państwa i wskazać uszkodzony element, jednakże szarpaki są pod tym względem lepsze gdyż testują samochód na kołach i ze znacznie większą siłą.

Najczęściej powodem są krzywe tarcze hamulcowe, przeważnie z przodu. Wykonujemy pomiary specjalnym przyrządem do pomiaru tarcz i weryfikujemy czy to one są powodem drgań. Czasami powodem drgań może być uszkodzone zawieszenie lub zła zbieżność kół. Wszystko to zweryfikujemy a wyniki przedstawimy właścicielowi pojazdu.